Jobb helg.

 
 
Inge vidare roligt direkt. Jobbar halv nio till kvart över sex både lördag och söndag. Som tur är tjänar man ju runt 250kr timmen så deg kan man ju inte klaga över. Älskar ju mina kollegor också så så farligt är det inte. Tråkigt bara att missa tid med min fina flicka.

Milia är helt inne på bananer i pyjamas för tillfället så jag tänkte köpa på mig dem filmerna på jobbet idag, men nej, då är de helt plötsligt slut? Köpte två klänningar till min lilla böna istället och hon älskar dem. Barbie cheerleader med paljetter och skit på. Från tre år men Milia är ju så lång så de passade ändå.

Om mindre än en vecka fyller hon två. Tider flyger förbi och jag hänger inte med riktigt. Hela meningar kommer ur mun och även en del svordomar. Hur kul som helst :)

Nej nu ska jag avnjuta sista vakna timmen med min dotter framför tvn.

Puss o kram

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0