Kåt hund

Alltså, min älskade Mini höglöper just nu och idag är hon överjävlig. Hon piper, gnäller, 'pratar' och juckar som faaaan. Hon brukar ALDRIG jucka på mig men idag har hon försökt. Till och med Milia har hon varit på. Tycker synd om henne för det kan inte vara lätt. Samtidigt som jag tycker det är rätt vidrigt när hon ger sig på oss haha. Men men om några dagar borde det vara färdig löpt.

Annars har hela dagen spenderats hemma i soffan. Hoppas verkligen att jag är bättre imorgon. Då har vi dessutom utvecklingssamtal på dagis. Vore skönt om locket i öronen släppt då så jag hör vad fröken säger!

Idag beställde vi hem pizza till middag. Orkade verkligen inte laga mat idag så då är det perfekt att man kan beställa hem sånt.

Nu ska vi kolla på Pippi Långstrump en gång sen är det sova dags för fröken.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0