Pottan

Igår gick min stora tjej på pottan för första gången. Det var helt sjuuuukt! Jag låg o halvsov frmför tv:n med världens huvudvärk. Vaknar till o ser att det ligger en använd blöja framför mig. Kollar ner o där sitter min lilla sessa på sin nya pottstol och kissar. hon har alltså tagit av sig blöjan själv och gått o hämtat stolen och satt sig och kissa. Helt otroligt eftersom vi inte ens börjat med pott träning. Jag blev heeeelt chockad. har ju såklart ett bild bevis på detta men det är på mobil och jag har inte orkat lägga över det än...
 
 
Just nu har jag suttit på nätet o kollat efter mer julklappar till min tjej. hittar så sjukt mkt, men får vänta tills lönen kommer. Ska ju till ikea imorgon och bränna pengar så klapparna får som sagt vänta. Men tänkte visa er lite söta saker som VI vill ha.
 
Smarriga träglasspinnar
 
Mumsig tårta

Fina kök. Dock lite för stora för vårat hem plus att priset för ett ligger på 2999:-

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0