Stackars barn...

Igår ramlade Milia och slog upp ett jack i pannan. Gjorde jätte ont och kom massa blod. MEN det var inte så sååå stort sår så vi avvaktade och gick upp till läkaren idag. Var som jag trodde, det blev bara tejpat. Hade jag trott att det hade behövts sys så hade jag naturligtvis åkt in direkt med henne till akuten. Ni skulle sett Niklas, han blev likblek och sprang runt som en dåre här hemma haha, eller hur älskling?!

Så här såg hon ut igår:


Och såhär efter läkar besöket idag:



Blev lite shopping idag också, från HM, fanns inte så mkt som jag ville ha men lika bra att besälla innan allt tar slut... Blev bara dessa två saker:



Kommentarer
Postat av: jessica

stackarn, bra att det gick bra tillslut iallafall! Kram till er

2012-03-09 @ 16:44:29
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0