Packa och städa.

Nu är det bara en vecka kvar till flytt. ha en hel del att göra. Frida kommer över idag och hjälper mig. Putsa fönster och sånt kan man väl göra redan nu? Vi kommer nog göra det iaf. Skönt med sällskap när man städar. Sen har hon även tagit ledigt nästa fredag för att hjälpa mig med det sista. Snacka om underbar vän.

Min andra underbara vän vägrar komma hem från Västervik. Vi saknar henne enormt mkt. Kom hem nu!

Den tredje, prata jag med en snabbis igår, hon har ju fullt upp på jobbet hela tiden, men igår skrev hon upp i kalendern att vi flyttar nästa helg, innebär det att du tänker komma och hjälpa till Melanie?

Nää nu är det väl lika bra att sätta på kaffe och sätta igång. Just det, har betalat räkningarna också. 1500 har jag och Niklas kvar att dela på. INTE KUL! Men men det får lösa sig.

En sista sak, ska börja ta ut mindre pengar nu från från fk så jag slipper stressa så jävligt med jobb o dagisplats.








Kommentarer
Postat av: Anonym

å jag saknar errrrrrrrr <3

2012-03-24 @ 11:31:29
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0