Fullsmockad vecka...

Åhhh fan vad mkt det är nu. Men nästan bara roliga saker så jag ska inte klaga. Idag och imorgon är det städning på schemat. Min far och morbror kommer även hit idag och byter ut ett handfat åt oss. Tur att man kan få så mycket hjälp!

Torsdag är det väl egentligen inte sååå mycket, körlektion runt 17.00. Sen hoppas jag på att få träffa min fina Bettan som kommit hem då!

Fredag är det provjobb, eller vet egentligen inte vad det ska kallas för. Min vän behöver hjälp på jobbet på skärtosdagen och för att jag ska veta vad jag sysslar med så kör jag en dag nu på fredag också. Alltid bra att få in en fot i ett annat företag! Skulle egentligen ringt och sökt jobb där men haft så mycket nu! Så gissa om jag blev glad när min vän ringde och frågade om hon fick ringa sin chef själv och fråga om hon fick ta in mig! GRYMT!

Lördag är det ju flytt... Skrev precis ut en lista på allt som ska städas, flyttstädas. KUL! Kommer ha fullt upp här nu med allt haha.

Fick även hem mitt fina fina papper från skatteverket! Blev glatt överraskad. Loggade ju in där häromdagen och konstaterade att jag skulle få 93:- tillbaka. Jag vette fan hur jag kollat såååå fel! Kommer få en ganska fin summa tillbaka, känns kanon för då har jag och Milia lite extra pengar i sommar!

Nä om man ska börja skura lite väggar då!

Puss

Kommentarer
Postat av: .

Vad för jobb?

2012-03-27 @ 18:21:41
Postat av: Marie

Du och Milia? Din karl då??

Jag kollade också fel på Skatteverket. Men åt fel håll :( var skitglad att jag skulle få tillbaka 11.000 men så var det bara 1500. Haha!

2012-03-27 @ 18:47:53 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: mia

jo men han jobbar ju typ jämt, därför skrev jag jag o milia. Nä vad tråkigt med skatteverket, hur kan vi kollat så fel?

2012-03-29 @ 09:41:36
Postat av: Amanda

Jag hade ingen aning om hur mycket pengar jag skulle få (eller få betala tillbaka) men såg att jag nu får fickpengar till en utlandsresa i sommar iaf :D 5 veckors betald semester har jag också, så what the fuck, jag kanske får en bra sommar iaf :)

Puss sötis!

2012-03-29 @ 16:28:22 :: URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/ettnyttkapitel
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0