Trött som satan

Sov typ ingenting inatt, somnade nog runt 02.30... Antar att jag var alldeles för uppspelt för att sova. Så himla skönt att ha fått körkortet avklarat. Inge mer pluggande o övningskörande. Kommer visserligen sakna att köra runt med min pappa men nu kan jag ju ta bilen själv hem till dem och bara umgås. Inge mer stress över pluggande är ju huuuur skönt som helst.
 
 
Måste bara berätta för er hur UNDERBAR min pappa är. Han har varit på mig i tio år och tjatat på mig om körkort. Han har övningskört minst 100 gånger med mig. Han har betalat för allt! Handledarkurs, riskettan, halkbanan osv... Han har till och med köpt mig en bil, som han nyligen var och besiktigade. Han har köpt en bilbarnstol som han satte in i bilen igår. Ikväll när jag slutat jobba kommer han med den till mig så ska vi köra lite. Har ju bara kört runt i en gammal volvo så jag har ju noll koll på en nyare bil... Hur som helst så har jag VÄRLDENS BÄSTA PAPPA. Vet att jag har svårt att tala om det för honom men tror att han vet att jag älskar honom till tusen...
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie p

Åh blir ju alldeles tårögd! Pappor dem är bra dem!

2012-07-11 @ 14:46:05
Postat av: marie

Fin bild, ja han e snäll din pappa (Drutten)

2012-07-11 @ 14:50:47
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0