Torsdag..

Idag tog jag med min Milia hem till Kim, Camilla och barnen. Vi hade super mysigt. Barnen åt glass och bada medans vi vuxna drack kaffe. Får åka dit så fort som möjligt igen. Efter ett tag blev Milia för trött så då rullade vi hemåt.
 
Väl hemma blev det stress lagning av middag. Niklas kom hem och jag drog till jobbet. Väl hemma igen efter mina 3 timmar på jobbet så ligger Niklas med migrän och kräks... Nu ligger han i sovrummet och sover. Vi ska smyga in där alldeles strax eftersom Milia nu somnat på soffan.
 
har tyckt så synd om min lilla tjej idag, inatt ramlade hon ur sängen, hos camilla ramlade och och landade på huvud/nacke och här hemma ramlade hon ner från sin stol. Antar att det blir så nu för att hon har för mkt spring i benen. Hon är tokig... Som plåster på såren så la jag precis en bäställning till henne på hm. 700:- gick det på. Men det är nödvändigt eftersom det kommer både dagis och höst snart. Blev tre stycken mjukis dressar, fleece tröja och byxa. Sen kommer hon ju behöva vinterkläder, vinterkängor, nya gummistövlar... Ja ni förstår ju... Inte billigt...
 
Nää nu måste jag runda av och dra oss mot sängen. Eftersom jag inte orkat överföra några bilder så slänger jag in en gammal...
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej det är fasiken inte billigt med barn. Speciellt inte när de går på dagis. Tur att det finns billiga kläder på HM och Lindex ;)

Svar: ja precis, man får ladda upp därifrån. Sen kan man ju börja med ett klädkonto för tänkt dig tjejerna när de är typ 12 och uppåt och ska ha massa märkeskläder haha.
mia

2012-07-20 @ 05:14:16 :: URL: http://thefairytales.blogg.se
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0