Övningsköra...

idag är det dags för övningskörning. Kul? Näää men man måste ju för fan. har bestämt mig för automat så att det ska gå liiite snabbare haha.

Annars har jag en väldigt tjurig Milia idag och det är inte så skoj när man själv inte är på topp. Har nämligen tandvärk. Har en visdomstand som växer helt åt helvete fel och behöver opereras ut. Ska väl ta tag i det snart och ringa och boka en tid.

Snart är det dags för ett-års kalaset också. Vi har försökt att inte bjuda så många alls. Mina närmaste tjejer, Niklas närmaste killar och sedan familj och släkt. Så bli inte ledsna om ni inte blivit bjudna.


Nu ska jag sätta på mig lite kläder (kom precis ur badet) och sen bege mig mot mina föräldrar. Så håll er inne ikväll för man vet fan inte vart min övningskörning slutar...Tur att pappa alltid håller i handbromsen eftersom jag har en tendens att alltid köra för fort...


Kommentarer
Postat av: marie

Åh vill ju veta hur det gick för dig, du körde inte på fel sida lr så? hi skoja, men är nyfiken på vad du tyckte.

2012-01-20 @ 16:27:55
Postat av: Andrea

åh fasen vad bra att du skrev om att övningsköra, behövde nog bli påmind om att köpa hem teoriböckerna. Det försvinner från tankarna alldeles för snabbt :P

2012-01-30 @ 19:32:21 :: URL: http://andreahansson.se
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0