Mammas sessa

Imorgon fyller min fina fina sessa 1 år. Tiden har gått alldeles för fort och jag kan inte förstå att det är ett år sedan jag låg på bb. Känns ju typ som igår. Dålig som jag är har jag inte kunnat hålla mig med en av hennes presenter. Ett rosa lek tält. Sååå jävla gulligt och glad blev hon. Efter att vi satt upp tältet kom hon tultandes och gav oss pussar! Självklart blir det lite mer presenter imorgon men vad det är i dem får ni veta sen!

Nu ska jag vara så jävla boooring så jag ska ställa mig på en jävla orbi-trek och svettas.


Kommentarer
Postat av: Marie

Oj jösses vad tiden går fort. Kan någon stanna klockan?? ;P

2012-01-31 @ 17:17:51 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Amanda

Söta söta unge :) Vi ses imorgon gumman!

Puss

2012-02-03 @ 10:45:10
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0