Kall tisdag.

Milia har precis somnat. Jätte skönt med liiiite tid för sig själv. har så mycket som behöver göras, men istället bloggar jag. Har noll motivation till att ta tag i mitt liv känner jag. Behöver skriva ett cv, söka nya jobb. Kolla runt om det finns några utbildningar jag kan söka och sånt tråkigt skit. Såg nämligen igår att mitt jobb ändrat öppet tider. Nu har de öppet 7-22 och jag vet ju att jag kommer få en massa kvälls tider vilket inte fungerar. När ska jag då hinna träffa min sessa? Nä det går bara inte.

Väntar nu också på papperså jag kan börja övningsköra, 27 år och inget körkort det är ju pinsamt för fan!


Näää nu ska jag se om det kanske finns något jobb att söka iaf...

Kommentarer
Postat av: Cam

Vi får söka annat myran

2012-01-10 @ 21:19:04
Postat av: Cam

Vi får söka annat myran

2012-01-10 @ 21:28:57
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0