Seeegt...

Usch vilken seg dag det är idag känner jag. Har inte fått ett skit gjort, eller jo tvätt och disk som vanligt men inget annat. Behöver plugga men har noll motivation idag. Kan kanske bero på att mensen kom igår. Får alltid ont i huvudet då och ryggen. Men men inget mer klaga nu.

Här om dagen var jag ute och körde igen. Denna gång till jakan så att jag ska hitta hem sen haha. Första gången jag körde på stora vägar i hög fart. Sjukt läskigt men man måste ju. Ska försöka köra så mkt som möjligt nu. MINST två gånger i veckan.

Och på tal om Jakan så ska vi dit i helgen och fylla i papper :) Ska passa på att mäta lite och sånt så jag vet vilka saker som kommer få plats. Matbordet går ju absolut inte in så det vette fan vad vi ska göra av. Minst en byrå får nog flytta hem till någon annan också. Nä men hörrni nu ska jag ta och göra något annat än att sitta här.

puss


Kommentarer
Postat av: marie

Är det en vit Malm byrå så är jag jätte intresserad.

2012-02-13 @ 10:52:40
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0