Ja jag vet

Att ni hatar min kassa uppdatering. Det gör jag med...
 
Nu är vi iaf inne på andra veckan av inskolningen. det går bra, visst hon är kanon ledsen varje gång jag går och det kan hända att jag gråtit en skvätt när jag satt mig i bilen och åkt därifrån. Men det är ju ett måste eftersom att om två veckor börjar jag jobba lite mer. Kommer nu att jobba 4 dagar i veckan vilket passar mig utmärkt. Lite många kvällar kanske men då får jag samtidigt jobba med dem som jag trivs med. Finns ju för och nackdelar med allt... Kommer att ha min lilla flicka hemma var tredje fredag och hämta henne klockan tre de dagarna det väl är jag som hämtar... mmm har inte så mkt mer att skriva just nu så jag slänger in lite bilder på Milias julklappar som jag nyss beställt... ja jag vet att det är liiite tidigt men det var sån rea så jag passa på, gick på under 500...
 
 
Fint va??
 
Nu ska jag leta overaller, skaljackor, vinterskor och fan o hans moster vet allt jag behöver till min lilla gulligris nu när dagis är igång...

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0