Trött...

Idag är jag helt slut. Men men ska hälla i mig lite kaffe och se om man kan vakna till lite! Har lite att göra idag så att säga.

Fy fan vad mörkt det börjar bli nu på kvällarna! Vi gick en pw runt halv åtta igår och det var fan kolsvart! Tyckte det var lite obehagligt att gå genom skogen men Bettan försökte lugna mig, men när vi sedan gick över kyrkogården var hon inte så kaxig längre haha!

I helgen var jag bjuden på middag hos Sofia, måste tyvärr tacka nej. Känner att jag vill vara hemma med min familj faktiskt. Har ju inte sett Niklas så mkt nu på senaste...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har blivit VD assistent :D Det är nyheten, haha!

2011-09-27 @ 10:50:16 :: URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/ettnyttkapitel
Postat av: camillla

gud va roligt att ni hade d eskojj å att du kom hem 04 woooowwww ja skulle vart helt död.



:)))) fan skolan inget svar i dag helller . sjukt

2011-09-27 @ 11:24:03
Postat av: CAM

Har du hört nått från skolan ?

2011-09-27 @ 17:44:27
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0