Onsdag morgon...

Är helt skakis i händerna just nu känner jag. Antar att det beror på alla värktabletter jag tagit under natten och morgonen. Fan ta min jävla huvudvärk jag har jämt! Men men Milia var iaf snäll imorse och lät mig sova så vi gick nyss upp faktiskt.  Nu väntar jag på att kaffet ska bli klart, ibland hjälper ju koffein. Ägg har jag på kokning också. Mina sit-ups är gjorda också, man får fan inte vila bara för att man har ont i huvudet. Ikväll ska jag och Jessie ut på pw också, ska bli skönt!


Igår var vi bara hemma hela dagen! Jätte skönt faktiskt, händer ju inte så ofta. Fixade lite saker till dopet :) Så nu är det bara bakning på fredag som gäller sen är allt färdigt! Skönt!

Nä nu ska jag hälla i mig kaffe och hoppas huvudvärken försvinner!

ha en kanon dag!


Milia och kompisen Emil :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilket gäng! ;-)



Ser fram emot lördag

2011-09-07 @ 19:17:51
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0