Måndag morgon

Måndag morgon idag då, jag är fortfarande helt slut efter lördagen. Brukar ju lägga mig typ snast tio meni lördgas stupade jag i sängen runt halv fyra tror ja? Nykter var jag iaf men trött som fan hela dagen igår och som det känns nu verkar jag fortfarande vara helt slut!

Milia och Mini sov hos mormor och morfar lördag till söndag! Gick hur bra som helst! Trodde att det skulle kunna bli så att jag skulle börja längta och gråta men icke! Jag är duktig jag! Och de med.

Hur som helst så åt vi middag och drack champange, cider och shots hos Melanie. Efter det blev det utgång. Det slutade på Garbo.



Nu måste jag avbryta här och gå och fixa ägg, sjuuuukt hungrig! Hörs sen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men vaaaa? Går du på Garbo utan mig? haha.

Det är min morsas favvoställe som hon alltid brukar dra med mig på... Nästa gång får vi gå ut tsm gumman :)

2011-09-26 @ 14:10:20 :: URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/ettnyttkapitel
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0