Irriterad...

Blev så grymt irriterad på en viss person igår, tyvärr sitter detta i idag också. Blä, hatar att lägga energi på onödiga människor som endå inte ger mig ett piss här i livet! Ska försöka släppa det här nu.

Idag är vi uppe ganska tidigt ifa, Milia sitter just nu i sin matstol och bajsar ;) Hon har varit hård i magen i några dagar så jag har fått hjälpa henne få ut det, så nu känns det toppen när hon sitter där och klämmer utan att skrika. Tänk att man kan bli glad över bajs? Haha.

Nu ska jag dricka lite te och äta ägg och lite gurka med aromat på...


Just det min käre karl köpte hem en tatueringsmaskin igår, ni kan ju tänka er hur snyggt hans ben är som han övar på haha!


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0