Hej mina kära.

Vet att jag blivit riktigt USEL på att blogga men ska försöka bättra mig!

Är trött för det mesta, har fått en lite flicka som gnäller nätterna igenom just nu! Hoppas det blir lite bättre snart, vore skönt att få sova en hel natt om jag ska vara ärlig! MEN jag avgudar mitt lilla troll endå! Hon är världens bästa (och sötaste) lilla flicka som finns!

Idag har vi varit i kyrkat och träffat prällen! Valde psalmer och sånt som måste göras innan. Eftersom att jag själv aldrig hängt i kyrkan så kan jag liksom inga psalmer, inte en enda faktiskt haha. Så prästen valde ut tre som han gilla. Självklart är "trygga räkan" med haha!

Har dessutom varit hemma hos Frida och fått min klänning till dopet fixad, samma sak med Milias klänning! Vi kommer att matcha varandra med vita klänningar och rosa band :) TACK FÖR HJÄLPEN! Middag blev det också, tacos. Jätte skönt att slippa laga mat själv hehe!


Nää nu är klockan mycket och jag måste göra mina 100 sit ups. 100 på morgonen annars inget ägg till frulle och sedan 100 på kvällen annars ingen säng... Jobbigt men inte mkt att göra åt, regler är regler. Och dessa regler är EJ till för att brytas!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är bra Mia !!!! Go girl ;)))

2011-09-05 @ 12:12:48
Postat av: Amanda

Bra gumman :) Någon slags träning varje dag är skit bra.

2011-09-05 @ 15:28:00 :: URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/ettnyttkapitel
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0