Grattis sopa.

Fick precis veta att en bekant till mig, eller nä så kan man nog inte kalla honom, en fiende till mig ska bli pappa. Grattis sopa! Hoppas du kan klara av att ta hand om ett barn men det är ju fan tveksamt när du inte ens kan ta hand om dig själv. Dessutom förtsätta flirta runt när du har en tjej och en bebis på g? Fy fan vilken tur du haft att någon ens vill ta i dig utan tång. Men men grattis endå till världens finaste upplevelse. Hoppas du kanske kan ta och växa upp nu och bete dig som en vuxen... Men helst av allt skulle jag vilja att du får ett sugit liv, för det är det du förtjänar.

Kommentarer
Postat av: camillla

ååå vem är den som ska bli papppa ? nyfiken i en strut måste jag säga .

har du gjort din uppgift i kväll?

d hörde aldrig av dig angående pw så ja tog förgivet att du inte skulle gå så ja tog en pw själv .

men duuuuuu i morrrn pw ? ja som sakt som ja skrev i dag ja följer gärna me dig å jessie.



ja har gjort mina uppgifter i dag å är svättig som en gris efter 5 km 8 sek per km fyfan

aja skitsamma

puss på dig myran å plinga i morgon

2011-09-12 @ 21:14:22
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0