god morgon!

Har precis gjort mina sit-ups och har ägg på kokning. När frukosten är avklarad ska jag möta upp Jessie för en pw. Senare idag ska jag över till Frida och baka en massa inför dopet. Ställde mig på vågen igår kväll och såg att två kg redan är borta. Det var skönt och se men det är ju en lååååång väg kvar! Imorgon kommer jag dock fuska, det är ju trots allt min dotters dop. Hoppas hon sover lite inatt så hon är glad och trevlig imorgon. Nu för tiden vägrar hon sova på dagarna och sover halv dåligt på nätterna också tyvärr. Men glad är hon endå för det mesta.

Nä dags att hälla i sig kaffet nu så jag vaknar, börjar nämligen känna mig halv dålig igen :(


Bye bye sommaren


Kommentarer
Postat av: Camilla

All lyckatill på dopet i dag ;)) pussa milia från oss ! Du hörde ej av dig angående kameran .,men de kanske löste sig kram ps nu gör dom behandling av våra ärenden om utbildning .nu håller ha alla fingrar och tår att vi kommer in !!

2011-09-10 @ 10:00:09
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0