Denna vecka fortsätter suga...

Mmm Milia är bättre i munnen nu, men igår ramlade lill skruttan i gåstolen och landade rakt på ansiktet så nu har hon blå märke på kinden. Kan ju tala om att skiten sparkades sönder igår och ska till tippen idag.
Idag har hon iaf än så länge varit glad och inte gjort illa sig, värre med mamma. Man kanske inte ska dela med sig av sånt här men det skiter jag i. Jag blöder som satan ni vet var och det kommer klumpar utav bara helvete, blöder igenom en binda på någon minut liksom...

Hoppas ni har det bättre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick rikligare mens efter mina graviditeter jag med. Men du har spiral va? Det kan ju även vara den som ger stora blödningar.

2011-09-29 @ 21:09:58
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0