bla bla bla...

Fan vad jag känner mig snurrig i huvudet just nu, allting känns bara feeeeeeel... Men men ingenting jag orkar skriva om här på bloggen.

Idag har jag städat hela hemmet och tvättat alla Milias kläder, hon har ju hur mkt som helst! Men det är ju sjukt skönt när allting är klart! Har även haft min Bettan här idag som lekt med Milia medans jag städat!









Ser ni skurhinken i bakgrunden? BEVIS på att jag varit duktig ;)



Ps: Tack min finaste Amanda för dop bilderna! Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Varsågod älskling, även fast dom inte var så varierande så blev det några iaf :) Puss

2011-09-14 @ 10:04:30 :: URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/ettnyttkapitel
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0