Värdelös natt och dag...

Migrän inatt. Och Milia hade nog magknip, hon skrek iaf typ hela natten, försökte sova men kom aldrig till ro, låg och knorra, vände och vred på sig och bara lät hela tiden. Vid ett tillfälle hörd jag till och med någon F*TTA dunka i väggen. Va fan liksom, hon skriker ju inte för att det är roligt direkt! Jag förstår också att folk försöker sova men kan tyvärr inte få tyst på ungen som har så fruktansvärt ont så hon bara skriker rakt ut.

Idag är min huvudvärk över, dock riktigt trött efter inatt. Milia har fortsatt varit ledsen hela dagen, men till slut bajsade hon blöjan full och har nu äntligen lyckats somna!

När min älskade sambo kommer hem ska vi åka och handla om lillan sovit klart, annars får det vänta!


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0