Skakis.

Mah! Är så skakis idag efter alla värktabletter jag tog igår. När förkylningen äntligen lagt sig var det dags för migrän.. MEN idag mår jag fan bra, förutom skakigheten då!

Var ute en sväng förut och hjälpte Frida med ta ut Nellie. Gick åt helvete. Kom en annan amstaff utan koppel så idag har jag varit med hundslagsmål. Läskigt faktiskt! Inga små vovvar direkt! Nellie klarade sig bra med små jack här och där. Värre var det nog för den andra men kunde inte bry mig mindre faktiskt eftersom det var hennes fel... Nu är jag hemma igen och ska städa! Ser ju förjävligt ut nu när man legat nere en vecka!

En sak till, var det någon som såg "sanning och konsekvens" igår med Robert Aschberg? Var så jävla sorgligt! Handlade om barn i magen som dör, som hade kunnat räddas. Hemskt! Och stackars mammor som kännt på sig att något inte sår rätt till men känner sig dumförklarade. Förstår hur de måste känna sig! Så om bebisen rör sig dåligt, ÅK IN! Heller en gång för mkt. Och när ena mamman sa "jag trodde det värsta skulle vara att föda mitt döda barn men det var det inte. Det värsta var att lämna henne sen". Då sprutade tårarna kan jag säga!




Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har med sett det och det är så jäääävla hemskt. Tänker på min bror och svägerska som fick gå igenom det där. Att lämna sitt barn. Att veta att när vi går nu får vi aldrig mer se honom/henne. Fy fan vad hemskt =`(

2011-10-06 @ 16:23:51 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag hatar sånt där :( Snart kommer ju Rosa Bandet galan också, den 26/10. Då kommer man ju grina som bara fan...

2011-10-07 @ 10:03:25 :: URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/ettnyttkapitel
Postat av: Amanda

Tack min fina :) du är en jättefin vän till mig och jag är jätteglad att vi har lärt känna varandra så bra. Nästa helg kanske vi kan köra myspys tillsammans? :)

Massa kärlek till dig!

2011-10-08 @ 12:14:23 :: URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/ettnyttkapitel
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0