MOrrn morrn!

Ahhh fredag morgon! Älskar fredagar, betyder att min kärlek får vara hemma med sin familj :)

Inatt testade vi att sova utan natt. Tog vääääldigt lång tid innan hon kom till ro, det skulle sitta och klappa händer i mörkret osv. Till slut slocknade hon. Hon fick sova med mig i sängen såhär första natten utan napp. Hon vaknade endå några gånger men somnade om med lite kärlek från mamma. Gick rätt okej faktiskt! Får se hur det går resten av dagarna haha...

Nä ska jag ta och plocka undan lite här hemma, klockan tio kommer Tina och Emil! Och senare, runt elva kommer Nicole. Och för att inte glömma så kom faktiskt Nellie klockan nio och ligger nu sovandes i mitt knä



Ps: sitter och kollar/lyssnar på Mtv, Best of 1998 :) gryyyymt!


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0