Depp dag.

Känner mig verkligen nere idag. Jag som har världens bästa familj borde väl vara glad? Jag tycker det själv iaf men det verkar inte gå att bli gladare just nu. Finns en hel del saker i mitt liv som suger just nu. Orkar inte dra upp det här. Lite privat liv bör man ju ha... Vill bara vara ensam. Ja med Milia såklart då. Och Niklas o Mini naturligtvis!

Hur som helst så har jag ju tagit tag i bantningen nu efter att varit sjuk. Tog en rejäl powerwalk tidigare idag. Så jäkla skönt att gå för sig själv med musik i öronen och bara stänga av allt annat för ett tag. Promenaden blev längre idag också för efter mer än halva vägen upptäcker jag att jag tappat en grej... Bara vända och gå heeela vägen tillbaka igen då! Kom hem helst svettig utan att hitta det jag letade efter... Men men livet går vidare.

Nu har vi precis käkat lunch och ska nu sätta mig och googla på hur jag ska få mitt barn att sova om natten.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0