söndag...

Idag är min värk över. Vad är det med mig och min skalle? Måste nog ta ett riktigt ordentligt snack med en läkare som verkligen kan lyssna och kanske förstå. Pratade lite med Nicole B och botox verkar ju fungera. Kanske ska prova medicin först och i värsta fall botox, just för att det kostar en del...

Till något roligare, idag har vi varit på kalas, Niklas bror fyllde år. Vilket vi inte visste så vi kom utan present och sa inte ens grattis. När han började öppna paketen blev det liiiite pinsamt. Men men vi la till lite pengar till ett par byxor han skulle köpa haha. Nu är vi hemma, har beställt sushi som kommer snart, sen blir det bara hänga i soffan.

Skrutti ramlade idag också, slog i en bula hon redan hade i pannan så nu är den blå igen istället för gul/grön. Nu skriker hon, dags att sluta!

PUSS





Vi just nu ;P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha hon ser ut som ungen i Titta hon snackar också! Jag vill äta upp henne!!

2011-11-29 @ 10:47:14 :: URL: http://scandalbeauties.com/bloggar/sandrab
Postat av: marie

Hur e det me dig? hoppas du blir bra snart!

2011-12-02 @ 11:38:49
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0