Ny telefon.

Igår började min skit mobil säga ifrån på riktigt, "endast nödsamtal" kul. Men men gick in och förlängde mitt abonnemang och valde en Nokia n8. Ingen aning om hur den fungerar eller om den är bra men det märker vi väl. Svårt val för det finns ju sjukt mkt telefoner men färgen avgjorde ;)



Igår var i Vällingby och träffa tant Nicole, ja Milias tant Nicole såklart. Svängde förbi hos polisen och sen körde vi på en chansning på att bvc skulle ha öppet hus, vilket de såklart INTE hade. MEN vi fick komma in endå. Milias blöjeksem är infalmerat. Fick tips på salvor och ska tillbaka på fredag om det inte blivit bättre då.

Såg att hon nyss kröp ordentligt, inte släpa sig fram som hon sjort tidigare. Börjar bli jobbigt att hon blir stor. Det innebär ju att jag måste börja jobba om ett tag och inte får umgås så mkt med henne längre. Jag tycker alla barn ska få gå på dagis och skaffa vänner osv, men mamma då?

På tal om jobb också, ingen som har några tips på den fronten? Vill inte gå tillbaka till ett arbete som jag kommer hem och gråter ifrån. Plus att jag kommer få jobba som vanligt vilket innebär 4 kvällar i veckan... Mardröm.

Nä nu ska det ätas mera gröt! Ikväll blir det middag hos Sandra, Nicole och Isabell :)


Kommentarer
Postat av: Nicole

Tack för igår <3 puss

2011-11-09 @ 10:39:20
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0