Kul...

Att iaf en person undrade vart jag tagit vägen...

Anledningen till att jag inte bloggat är för att Milia är gnällig konstant! Hon sover endast på nätterna och jag har NOLL tid för mig själv.

En liten uppdatering ska ni få iaf, nu är det roligt at gå. Hålla folk i händerna och gå är roligast men det går bra med gåvagnen lite också. Igår stod hon själv utan att hålla i sig i ca tio sekunder. Dock var hon arg som ett bi och skrek så hon märkte det nog inte själv.

Blöj eksem har vi också som heter duga. Fröken har fått varit naken mestadels men det har fan inte hjälpt. Köpt salvor på apoteket och idag köpte jag nya blöjor, nu ska vi köra på Libero ist för Pampers och se om det blir någon skillnad. Jaa det var väl allt spännande som hänt mig senaste tiden...

Imorgon ska vi iväg på en liten hemlis på kvällen och på lördag blir det middag här hemma för Frida som fyllt år. Då ska jag få vara barn ledig och det ska bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skönt!!



Tips på råd mot blöjeksem är varmt välkomna!



Kommentarer
Postat av: Maria

Maja hade riktigt vidriga blöjeksem en sommar. Mycket naket blev det då - dock var det många olyckor men det var det bästa. Annars så var Inotyolsalvan bäst. Byta blöja jätte, jätte ofta och tvätta ordentligt. Bytte även till en storlek för stora blöjor så de luftade lite. Om det inte går över tycker jag att du ska gå till BVC för Maja fick till och med som svamp som vi fick specialsalva för då det inte blev bättre med alla andra salvor och knep.

2011-11-03 @ 22:12:29 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Postat av: Lina

Vet inte om jag ska tacka eller inte för den komentaren=)

2011-11-07 @ 19:47:52
Postat av: marie

Åh nu är det den 8/11.......

2011-11-08 @ 08:16:48
Postat av: Mia

Marie: jaaa?



Lina: Ja meningen var ju att vara snäll iaf haha

2011-11-08 @ 16:00:18
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0