blogga blogga...

Jag har inget att blogga om känns det som, verkar helt ha tappat det. Tar hand om mitt barn på dagarna som kräver all min uppmärksamhet och har jag turen att hon sover så finns det annat. Typ disk, städ eller försöka plugga lite teori och faktiskt förstå något. På kvällen lägger vi oss samtidigt och det är väl runt tio. Så jag har NOLL egen tid så ni kanske kan förstå mig liiite?

Men men, igår hade jag hur som helst migrän, i måndags var jag i tvättstugan och idag händer det heller inge roligt som är värt att nämna. MEN imorgon, imrgon ska jag och min kära Nicole på bio! Som vi har längtat efter denna film haha, någon som kan gissa vilken?

Nä nu ska jag försöka få i oss lite frukost här.




Just det, om tre veckor drar vi :P:P:P

Kommentarer
Postat av: Nicole

Längtar tills imorn =) puss puss

2011-11-16 @ 10:15:20
Postat av: Amanda

Det är lungt gumman. Bara jag kan nå dig på telefon så är jag glad. Ni får komma hit snart på middag igen :) Puss

2011-11-16 @ 19:29:18 :: URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/ettnyttkapitel
Postat av: Maria

Oj lägger ni er samtidigt? Hade jag aldrig orkat. Maja har gått och lagt sin runt 7-8 sen hon var 6 månader. Jag behöver min egentid på kvällen! Nu klarar hon inte att vara vaken längre än till 7, då hasar hon ner från soffan och går in i sitt rum "sova" :)



Men alla är vi ju olika :)

2011-11-17 @ 08:16:16 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0