Spruta :(

Idag har Milia fått sin första vaccination. Grät som fan av andra sprutan men efter en kram blev hon lugn. Nu ligger hon och söver här brevid med feber. 37,9 än så länge så vi avvaktar med alvedonen. Hon borde egentligen vakna och äta en sista gång innan hon ska sova men vill inte väcka henne när hon sover så skönt. Får väl förmodligen gå upp inatt istället men det gör jag med nöje. Hon sover ju så duktigt annars så jag kan inte klaga. Känns jobbigt att hon har feber faktiskt men skönt endå att den inte är så hög... peppar peppar...

Själv sitter jag och kollar på "En unge i minuten" och bölar som ett barn. Så fint. Skumt att jag inte grät på min egen förlossning faktiskt.

Imorgon blir det sätta in spiral. Blandad känsla där eftersom jag är sugen på att skaffa en till direkt. Men Niklas vill inte nu så lika bra att sätta in den där ett tag då. Får väl börja tjata snart hehe. Nää men det kan faktiskt vara skönt att vänta ett tag endå. Känns som att alla pluppar ut en massa ungar nu så jag kan väl låna nån annans bebis när jag vill ha två haha. Tjejen som föder nu på tv:n har tagit ett fint grepp i pappans hår haha! Det är rätt! De ska fan också få lida lite de jävlarna.

Nä nu har jag inget mer att säga er. Hörs en annan dag!




Just det, hörde att Bin Ladin är död, syyyyyyyyyyyyyynd!


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0