Ser det skönt ut eller?


Så här ligger hon i min famn och sover. Synd bara att hon är så tung och jag så svag, orkar ju inte ha henne liggandes såhär speciellt länge. Skulle också lätt kunna somna nu men måste nog sätta igång med mat. Sen så måste jag hålla mig vaken till halv tio så jagkan fortsätta kriga om min fina sak på tradera. Eller den är ju till Milia såklart och jag har lovat henne den så nu måste jag verkligen vinna den :)

Någon som gjort något kul idag? Så tråkigt när ingen kommenterar :( Vet ju att ni läser liksom...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men åh lilla prinsessa!! Jag vill ju äta upp henne..

2011-05-20 @ 08:33:29 :: URL: http://sbelsebub.blogg.se/
Postat av: marie.L

Vilken gosunge.

2011-05-20 @ 10:11:12
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0