Pollen allergi?

Förra sommaren gick jag till läkaren med lite andnings-svårigheter osv. Var först på Bromma-akuten och han trodde det var pollen. Det blev värre och jag gick till läkaren igen, denna gången till Råcksta-Vällingby närvåd och där trodde de att det var pollen allergi. Sjukt att de kan säga två heeeeelt olika saker. Fick till och med ångest tabletter utskrivna. NU ungerfär vid samma tidpunkt ett år senare har jag samma vidriga sak igen. Måste vara pollen... Tycker synd om er som har det värre med pollen som typ Melanie... Men men, håller mig inne ett par dagar och ser om det blir bättre :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Fick du inte allergitabletter utskrivna? Jag har fått värre pollen sen jag blev gravid. Men med lite medecin blir det mycket bättre

2011-05-30 @ 15:06:10
Postat av: Marie

Nix, ingen bebis än tyvärr.. =/

2011-05-30 @ 21:52:13 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hallå!! Men du hörru, vill du komma på Nicoles Studentmottagning hemma hos morsan imorgon?

2011-05-31 @ 09:47:27
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0