Pengar pengar pengar...

Fan att det alltid ska vara ett problem hemma hos mig. Men men får väl vara glad så länge det räcker till mat och räkningar men det skulle ju vara roligt med liiiite extra pengar. kanske ska höra om jag kan börja jobba löite helger men då blir det inge plugg... Fan vad mkt tankar det snurrar i min skalle just nu.

Drar nog med Niklas till landet som det ser ut nu. Rensa tankarna lite i norrland. Finns ingen el och inget vatten. Och typ INGET att göra haha. Kommer bli tokig tror jag! Men samtidigt så är det nog roligare än att sitta här hemma ensam när alla andra jobbar. Jo men så får det bli. Får åka hem igen med Danne annars några dagar tidigare än de andra. Hoppas på kanon väder också! OCH innan ni skriver kommentarer osv om hur jag tar hand om mitt barn så ska ni veta att det finns grannar i norrland som har el och vatten så SJÄLVKLART kommer jag att kunna tvätta Milia. Hon kommer även få torra blöjor, mat och rena kläder varje dag ;P

Just det fick ett trevligt samtal av Jeanette idag! Hon blir igångsatt om 8 dagar! Så om 8 dagar har Milia en ny kompis! Hoppas på en tjej! Sen berättade hon även om sina grannar som är heeeelt psyko. De hade börjat knuffa på henne igår för att hon inte ville släppa in dem i tvättstuga när de inte hade någon tid. Vem FAN ställer sig och knuffar en hög-gravid kvinna!? IDIOTER!

Sen till sist i detta inlägg vill jag önska min fina Bettan en trevlig resa till Tallin! Hoppas du hittar massa sprit till lördag och nappar till Milia hehe!

Nu ska jag lägga mig i ett bad, har stått och stekt massa pannkakor. Hade massor att skriva känner jag. Inget vettigt för er att läsa kanske men men.

JUST DET! En sak till, Camilla, självklart ska vi söka samma kurs och plugga ihop! Men Jessie kommer hem på fredag så då får hon visa mig så skickar jag länken då!

Kommentarer
Postat av: camillaaaa

mia vi får planera in en mammafri kvälloch ett glas vin snart tycker ja , skullle va så himla mysigt :)

2011-05-24 @ 20:13:21
Postat av: Lina

Vadå tvättar du din bäbis?

2011-05-25 @ 09:30:33 :: URL: http://linamarchall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alla verkar tro att man är perfekt.. NOT!!

TAck ändå stumpan <3

2011-05-25 @ 11:36:52 :: URL: http://sbelsebub.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0