orkar man eller?

Fan vad säger ni? tror ni jag pallar börja plugga lite!? Måste ju liksom skaffa mig ett nytt jobb i framtiden. Jobba kväll 4 dagar i veckan kommer ju inte att fungera för mig när Milia börjar på dagis... Man missar ju hur mkt tid som helst med sitt barn och det vill inte jag. Lika bra att sätta fart eller hur?

Pratade med Sandra idag. Fan vad jag gillar dig :) Hoppas vi kan ses en liten stund i helgen med tjejerna iaf. Lite roligare med Milia nu när hon är vaken. Kan sätta en hundring på att hon kommer ligga och garva som fan åt Isabell :)


Nää nu ska jag byta blöja och kolla utbildning!

Kommentarer
Postat av: lina

Väljer du nått som du vill göra kommer du nog klara det galant=) Är ju hur bra som hellst att plugga när mna går hemma med små=)

2011-05-23 @ 16:26:18
Postat av: camilla

ja jag sökte engelska b nu för att sen gå vdare med utbildning men ja tackade nej . fan komer ångra att ja inte umgås me willliam lika mycket som me adrian . men faaan vilken ångest man har vad villl man göra ?????????

2011-05-23 @ 20:48:28
Postat av: Sandra

Tycker om dig oxå stumpan..

2011-05-25 @ 08:07:41
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0