Okej, VART FAN ÄR MOTIVATIONEN!!!????

Fan trött jag är på mig själv. Vart fan är min motivation till att banta? Alltså jag MÅSTE skärpa till mig nu för fan. Spyr ju för fan nästan när jag ser mig själv i spegeln! Så säg mig mina vänner, hur gör man?! På måndag är det fan skärpning. Kanske ska börja skriva ner vikter osv här. Då måste jag ju liksom visa vad jag går för... Jo men så gör vi fan! Fotar när jag står på vågen på måndag. Pinsamt värre men men. Haha nu köööör vi, eller inte nu nu utan på måndag ;)

Ikväll är jag ensam hemma med mina tjejer. Milia och Mini då alltså. Niklas jobbar natt. Förhoppningsvis så blir det mer pengar i kassan men det vette fan med hans chef ;P

Nu ska jag leta fram min mobil, hörde att de kom in ett sms.

Kommentarer
Postat av: camilla

mia gå med mig !!!!

dock jävligt fort och inget klagandes . kim vägrar gå med mig mera .. ja har en sak på mobilen som är de bästa som finns för mig vilket motivation ... när man är ute och går påminner den mig var 5 minut om ja saktar ned lite ... säger hur mycket kcl ja bränner m.m :) nu jävlar skall fläsket bort ,, många grodor flyger i munnen på mig när ja är ute och pw men faaan nu ska ja ...

och man har ett humör som heter duga för man är sååå sötsugen hela jävla tiden . 9.22 minuter per km max 10 minuter per km annnars inte nöjd .. haka på för faaan inte ska vi bada i vassen i sommmar ????



pusss puss hihi

2011-05-27 @ 14:03:57
Postat av: Maria

Skriv ner allt du äter så ser du lätt vart du kan göra avkall! :) Då vill man inte äta massa skit heller för man vill inte skriva ner att man tryckt i sig en hel påse ostbågar!



PeppKram på dig!

2011-05-27 @ 21:34:10 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Postat av: Lina

Ta hjälp av nån som kan och vågar skälla på dig och ha som din pt! Men lär ju vara nån som inte tar illa upp om du skäller och gnäller!

2011-05-30 @ 09:26:42
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0