morgon stund har bajs i mun...

Fy fan vilken skit natt jag har haft! Milia vaknade vid tre och skulle ha mat tydligen, hoppas det inte är något hon tänker börja med. Sen vaknade jag av att jag hade sjuuuuk halsbränna! Nu har vi väl varit uppe i två timmar för fröken vill inte somna om.

Igår var jag uppe hon min Bm Ammi och satte in en koppar-spiral. Gick jättebra! Skönt att inte behöva bry sig om piller och skit!

Idag hade jag ju tänkt gå upp till Vällingby och shoppa lite eftersom vi sålde en tvättmaskin igår MEN sen kom Niklas hem och hade fått böter så vi får betala det istället. Tråkigt, men what to do liksom.



Nu ska jag bara ligga här och lyssna på Bruno Mars och äta lite vanilj yoghurt med frysta hallon och ladda för ikväll då jag och min bror ska ut och jogga! Haha får se om det blir mitt sista inlägg nånsin :P


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0