Jag vann ;)

haha jag vann budgivningen på tradera. Men jag var ju villig att lägga massa pengar så det var ju kanske inte så konstigt. Alltså kollade runt på nätet innan om det fanns någon buitik som hade dessa men det fanns inte i Sverige. Så jävla irriterade. De jag har köpt nu är från USA. Ska höra med henne om de inte har typ gardiner och mattor med My little pony också. För det är nämligen My little pony Wallies jag köpt. Åhhh jag älskar My little pony! Tack gud för att jag fick en dotter så jag kan köpa allt skit jag själv gillar ;)



Nu ska jag slänga i mig frukost ocg göra mig iordning. Sen blir det Vällingby med två vänneroch sen drar jag och Milia hem till mamma. Underbar fredag med andra ord. Hoppas ni får en kanon helg!


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0