Dammsuga, Dammsuga...

JÄMT ska man dammsuga.



Ja ni, idag blir det tjej middag. Då måste det städas hehe :) IGEN! Nää men faktiskt så städar jag fan hela tiden så det blir inte så mkt. Milia är hos morsan så då kan jag göra allt utan att bli störd för just nu är ju ungen i en period då mamma måste släpa runt på henne helst hela tiden. Mysigt att vara behövd men liiiiiite tid för mig själv skulle ju vara skönt.

Ska försöka hinna med en sväng till Vällingby för att hämta ut ett paket från Buzzador.se med ansiktskrämer i från Lumene som jag ska dela ut till tjejerna ikväll :)


OM LUMENE VITAMIN C+ LYSTERGIVANDE DAGCREME
Lumene Vitamin C+ Lystergivande Dagcreme är en mjuk och fräscht doftande ansiktscreme som omedelbart ger huden extra lyster. De guldgula hjortronen är kärnan i Lumene Vitamin C+. Hjortron skyddar, renar och ger huden lyster. Magi när den är som bäst!



Låter ju bra eller hur? Nä nu kör jag igång med städningen. Bakade igår också, kommer en bild snart ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0