Barnfri :)

Var barn och hund fri tidigare idag! Så underbart att få lämna bort dem ibland! En liten mamma paus! Underbart, så kom med de elaka kommentrarerna nu då om att jag lämnar bort min 3 månaders baby haha! Vet att vissa kan ha skit svårt att lämna bort sina barn. Men när det är till min mamma känns det bara jättebra och jag oroar mig inte det minsta. Lämna hene hos någon annan skulle jag nog inte palla om jag ska vara ärlig.

Sitter och funderar på nästa helg. Har ju fyllt år då och det vore ju mysigt att träffa alla tjejer men jag har liksom inte pengar till någon middag eller något så det är ju tråkigt. Men men får fundera lite till. Kommer vara sent ute med att bjuda in er girls så ni vet.


Nä nu ska jag slänga i mig en ipren så huvudvärken kanske försvinner så jag kan vara lite glad och trevlig idag kanske när min älskling kommer hem från jobbet.


Kommentarer
Postat av: lina

Det är bara du som vet vad som är bäst för er, ingen annan! Jag hade mer än gärna haft barnvakt åt emma om det funnits nån som jag litat på här!

2011-05-06 @ 17:49:39
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0