Tisdag...

Idag är Milia sju veckor. Sju tuffa veckor har det varit men jag är glad att hon mår så bra. Visst hennes skrik tar knäcken på mig men hon är iaf frisk! Liiite för tjock kanske haha. Nä hon ser normal viktig ut i mina ögon. Så jävla härligt att vakna upp brevid henne när hon ligger tyst och bara ler mot en. Igår kväll när vi låg i sängen och kolla på tv insåg jag att vi låg exakt på samma sätt haha. Sådan mor sådan dotter tydligen. Näää idag har jag inte riktigt tid att sitta här. Ska hälla i mig frukosten och sedan packa massa saker. Önska oss lycka till med de som kommer och kollar på lägenheten idag!


Just det, det blev alla klänningarna haha. Plus en liten solhatt och en klänning till mig. Hoppas jag kommer i Small till sommaren. Annars lär jag väl hålla mig inne och då behövs ju ingen klänning iaf. En sista sak, ni som har pojkar MÅSTE ju bara köpa den här hatten jag såg på HM, så sjuuukt söt!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0