skön helg.

Har haft en riktigt skön helg. Fredagen spenderades hemma hos Sandra. Isabell är så duktig med Milia, så kul att se. Blev sedan hämtad av mamma och hängde hos dem hela kvällen med kina mat och en massa skratt åt Sean banan i Äntligen fredag.

Igår var jag och min familj och hyrde film som vi sedan såg och käka massa godis :9 Get him to the greek hette filmen och rekomenderas starkt. Iaf till folk med lite humor :P

Idag har vi städat och bara myst i sängen och ikväll är det solsidan och Bigbrother. Vet inte riktigt vem jag vill ska åka. Vem är minst pinsam liksom? Haha fast egentligen vill jag nog att alla stannar. Roligast så.



Har budat på två saker idag på tradera. SKA fan ha de sakerna. Påminner lite om Different Designs saker fast de är rosa :) Otippat va, Mia köper rosa saker... Nä nu ska jag upp och mysa med de andra ett tag till i sängen sen blir det matlagning.

Puss

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0