Onsdag idag va?

Shit ingen koll överhuvudtaget på dagarna längre. Rätt skönt faktiskt! Skönt att gå upp tidigt ibland också, lagom att gå upp vid halv nio för att vid nio gå en långis med Mini, typ ingen annan ute då så hon kan springa lös.

Igår vart det en tur till IKEA för att köpa tv-bänk. Blev även en stoooor spegel som min fina pappa ska komma och sätta upp idag. Köpte ju en tv-bänk för inte så länge sen men den skiten gick fan inte att sätta ihop, sprack på flera ställen så den lämnade pappa tillbaka. jag är för dålig för att göra sånt själv om jag inte är på riktigt dåligt humör typ.

Nä nu ska jag gå och försöka få upp mitt barn och min karl ur sängen! Milia har soviit hela nätter nu, 4 i rad faktiskt. Hoppas det håller i sig. Kanske beror på att hon sover i egen säng och slipper störas av oss när vi rör oss osv.


Iaf hoppas jag ni får en trevlig onsdag!


spegel, spegel på väggen där...


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0