Måndag...

Åh har haft en skit bra helg! I lördags blev det solning med Nicole och vi tog en låååång promenad till Vällingby. Mötte upp Jessie som följde med hem ett tag. Satte igång med matlagning eftersom vi skulle på middag hos Amanda och Markus. Ja vi är inte som alla andra, vi laar mat hos varandra haha. Fast jag gjorde klart allt hemma för att kunna vara lite social. Middagen blev toppen. Vi såg lite av melodifestivalen men inte allt eftersom fitt Comhem strula som vanligt.

Igår var jag på födelsedagsmoddag hos min älskade mormor som fyllde 78. jag och Milia fick varsin present också :) Och god mat såklart. När jag kom hem var det dags för Solsidan och BigBrother sen var det dags att sova.

Nu vill min tjej ha mat så jag måste sluta, och nej jag ammar inte.

Kommentarer
Postat av: camilla

hej mia hur går de med powerwalken ?

dax att ses snart elller nu när båda är lediga kram

2011-03-08 @ 08:20:40
Postat av: Ola Eriksson

Hej,



Vad tråkigt att tv:n inte fungerar som den ska hos dig. Har du felanmält det till vår kundservice? Om inte så kan du även skicka in formuläret här http://www.comhem.se/comhem/kundservice/general/-/417386/417386/-/index.html och beskriva problemet så ska vi titta på det.



Hälsningar,

Ola Eriksson

ansvarig sociala medier

Com Hem

2011-03-08 @ 08:59:49 :: URL: http://www.comhembloggen.se
Postat av: Amanda

Vart solar du någonstans gumman?

Puss

2011-03-10 @ 20:48:19 :: URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0