HELVETES JÄVLA FITT HUVUD

Japp, vaknade med världens jävla huvudvärk och en väääldigt pigg Milia... Har försökt få henne somna om så jag får vila men icke. Damen sov ju hela dagen igår så självklart vägrar hon somna. Har ny under morgonen fått i mig fyra alvedon och två migrän tabletter. INGET HJÄLPER! Förra gången tog jag till och med morfin tabletter och inte ens det hjälpte... Tror min visdoms tand sitter och trycker på någon punkt därinne. Men men får köpa treo på jobbet sen, ska dit idag och hälsa på mina kära arbetskamarter, jeanna och Viktor, de enda jag gillar HAHA!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det är ganska långtråkigt att bara sitta här hemma och knappt kan röra sig =(



Ja men det är förståligt, herregud det är ju en stor omställning i livet att ha en liten bebis att ta hand om. Det tar nog ett tag innan man fattar det och kommer in i det även om man älskar sitt lilla knyte =)

2011-03-10 @ 13:51:44 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: lina

Kanske borde gå och få huvudet kollat! Låter inge kul alls med sån värk!

2011-03-10 @ 17:13:24 :: URL: http://linamarchall.blogg.se/
Postat av: lina

Kan de inte göra en röntgen eller nått?

2011-03-11 @ 11:42:37
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0