Helgen

Helgen har varit toppen. gredagen startade med en promenad till mamma runt 09.00. Hängde där med mamma och Milia till klockan blev 18.00. Åkte upp till Vällingby och mötte upp min käre Bettan. Shoppade lite till mig, Niklas och Milia. Efter ett tag mötte vi upp de andra tjejerna och köpte present till Nicole som fyllt 25 :) Tog bussen hem till Nikkan där vi käka pizza, mös och kolla på BB. Tog bussen hem runt 23.00, lite läskigt att vara ute så sent med Milia tycker jag, speciellt när vi är ensamma.

Lördagen startades med en massa mys i sängen med min familj. Tror vi gick upp vid tolv. Åkte oah handlade på COOP där vi träffa Nicole :) Senare fick jag och Milia skjuts hem till Tina där det blev middag. Lite senare kom Jessica, Annika och jessie dit för melodifestival tittande. Hejade såklart på Danny men Erik är ju också snygg, eller jag menar bra ;) Var nog liiiite övertrött och satt mest och as-garva åt allt möjligt i soffan. Vid 23.30 blev vi hämtade och runt 00.00 låg jag helt utslagen i sängen.

Idag har vi haft en FET storstädning, är ju snart dags att flytta. Skönt att bli av med all jävla vinterpåls som Mini tappat. Tror att hon kanske är klar med det nu. Lunchen kom från pizza express hehe. Ikväll blir det mys i soffan framför solsidan med massa goddis för imorgon är det dags att starta på riktigt med bantningen! Eller ja mitt lite nyttigare liv. Kommer fortfarande äta vanlig mat till middag. Just det, BB ikväll också. Hoppas tråk f*ttan Sanna åker. De andra två rör ju iaf på sig...

Hoppas ni haft lika bra helg som mig! Puss


Kommentarer
Postat av: Jessie

haha ja du var i form i lördags ;) bästa komnetaren var nog- Gorillan och ska du flytta bettan?!

HAHA tack hjärtat för alla skratt <3

2011-03-13 @ 18:41:46 :: URL: http://jessiebetten.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0