Fullspäckad dag imorgon.

Imorgon har vi sjukt mkt att göra. Jag ska till min BM för efterkontroll,medans Niklas är hemma och väntar på att ta emot ett paket. Sen ska vi hämta ut ett annat paket. Träffa Niklas bror. Lämna tillbaka pumpen. Ha över folk som ska kolla på lägenheten för ev. byte. Ja det kanske inte låter mkt men för mig som aldrig gör något längre är det massaor. Ska dock bli kul att sätta ihop nya möblerna hemma och göra fint. Måste ju dock köpa massa annat nytt också. Men kanske bra att vänta och se nu om vi ska flytta. OM vi flyttar blir det 2000:- mindre i månaden, då kan man köpa massa annat :) Eller betala av skulder :( 


Har verkligen insett idag att brösten måste fixas. Ska gå ner mina kilon först och se hur de ser ut efter det men alltså de hänger ju för fan. niklas tycker jag har en skev verklighetsuppfattning men alltså näää jag vill inte se ut så här. Man lever ju bara en gång och då vill man ju må bra och vara nöjd med sig själv! Eller?!


Nää nu ska jag ta med mig min lilla Skrutti upp och lägga oss i sängen för min skalle mår fortfarande inte bra. 

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0