Nu är Mia lack igen

Lyssna nu JÄVLIGT noga på mig! OM man har en vän som struntat i en när den skaffat pojkvän så blir man ju lite besviken eller hur? MEN när denna vän sedan mår otroligt dåligt, rasar i vikt och skadar sig själv så är väl detta ett rop på hjälp eller hur !Om DU då är en sådan människa som skiter i denna vän då, vem är det då egentligen som är en dålig vän? JAG väljer iallafall att ta tillbaka min vän och ta hand om henne och älska henne lika mycket som jag gjorde innan. Och DU får tycka vad DU vill om det, men kom ihåg att "what goes around, comes around". Och du kan ju radera mitt nummer på en gång för kan du inte ställa upp när jag som mest behöver dig så är du fan ingen vän jag vill ha. OKEJ?!


Så någon som vill dra direkt eller?!


Jag och MIN Frida


Kommentarer
Postat av: Jessie

me love you girls..<3

2011-07-07 @ 19:34:33
Postat av: lina

På dom bara=)!!!!

2011-07-07 @ 20:46:55
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0