Nääää

Det blev inget byte denna gång heller. Eller vi ska väl kolla på tvåan i Blackeberg och sen fundera både en och två gånger. Visst den är mindre men vi spar 2000:- i månaden, det är svenska bostäder vilket gör det sååå mkt lättare och byta sen. Men frågan är om vi får plats i en tvåa? Vad tror ni? Jag menar vi har haft vår lägenhet ute i typ 2 år och ingenting har hänt, kanske lika bra att passa på när man fått chansen?

Hur som helst så ska jag hoppa in en dusch äntligen! Körde en feeeet skogspromenad över stock och sten med barnvagnen idag. Tror vi gick i typ 2-3 timmar haha. Bergsklättring hann vi med också. Fick plocka isär vagnen och bära upp del för del! MEN jag hade trevligt sällskap så det var fan okej! En fika på Brostugan blev det också! Tack Johan för en kanon dag!

Kommentarer
Postat av: Johan Saur

Tack själv Mia!! Jag hade en underbar dag. Gott om frisk luft och trevligt sällskap. Det gör jag gärna om någon dag. Fast vi kanske ska hålla oss på stora stigen nästa gång barnvagnen är med hehe.



Jag är fan imponerad av hur du tuffade på med barnvagnen utan att ta emot hjälp (förutom då det var tvunget för barnvagnen behövde lyftas över nedfallna träd och liknande hehe). Jag tror många andra hade gett upp halvvägs och velat vända om typ när första nedfallna trädet kom. Men inte du, du bara ångade på. Tack för det. Jag fick ju ett skönt dopp i mälaren som tack hehe.



Och det mest komiska var helt klart joggarna som dök upp från ingenstans efter en timme utan en kotte i sikte. Bara för att man lägger ut en filt mitt på stigen. Men å andra sidan var ju stigen slut där ju. Nästa anhalt var ju bergsklättringen. Men det är klart det ska komma två joggare nerför berget just då, och en joggare som ska upp för berget. Undrar om de bloggar också och skriver på sin blogg och undrar var det för ena som var mitt ute i ingenstans dit man absolut inte kan ta sig med barnvagn, med en barnvagn haha.



Kramar

2011-07-19 @ 23:32:46 :: URL: http://www.johansaur.se
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0