Yeeeey!!!

På fredag ska jag röra på fläsket och bege mig upp till Vällingby, det ni.. Slutar nog med att jag tvingar Niklas köra upp mig som vanligt hehe. Kan inte vara kul att köra runt mig överallt, men som tur är händer det ju inte allt för ofta. Tjänster och gentjänster heter det ju och jag gör ju en hel del för honom. Släpar runt på hans unge som vägrar komma ut tidigare är ju bara ett exempel... iaf så ska jag upp och fika med min "nya" Amanda :) Jätteroligt att hon hörde av sig idag. Vi klickade verkligen. Sen är det roligt att få höra massa om hennes liv. Skönt med en frisk fläkt helt enkelt! Idag buffar det runt som fan i magen. Hon kanske är sugen på att ta sig ut? Skulle jag vara vid den här tiden... Nä ni nu är det dags att kissa för 11111111 gången... Hoppas ni har en toppen dag och inte drunknar i snön där ute.

Kommentarer
Postat av: larsson

vilken härlig design!:)

2011-01-05 @ 17:21:02 :: URL: http://xbatmanx.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0